• Elif Adali

Maldivler'de nerede kalınır? Emerald Maldives

Bu Yaz Maldivler'e geri döndük. İki haftalık Maldivler seyahatimizdeki ilk durağımız Emerald Maldives Resort & Spa idi.

Otel Raa Atoll'da yer alıyor. Male havaalanından deniz uçağı ile veya 20 dakikalık bir iç hat uçuşu ve tekne transferiyle ulaşabilirsiniz. Biz İç hat + tekne seçeneğini tercih ettik ve gidiş - dönüş ücreti kişi başı 350 USD.

Male'den bindiğimiz uçak 20 dakikakalık bi yolculuğun ardından Ifuru adasına indi. Burada güleryüzlü otel pesoneli bizi bekliyordu bile. Golf arabasıyla tekneye doğru yol aldık ve 40 dakika tekneyle gittikten sonra sonunda otele ulaştık. Toplam 19 saatlik bir yolculuğun ardından odamıza yerleşmek için sabırsızlanıyordum. Tekneyle yanaşırken otel personeli bizi bekliyordu bile. Birer kadeh şampanya ikram edip tekrar hoşgeldiniz dediler. Ardından kişisel uşağımız (bi garip oldu böyle yazınca), Amu, bizi odamıza götürdü. Yorgunduk ama tekrar bu cennet ulaşmış olmanın mutluğunu ve heyecanını yaşıyorduk.

Villamız 'Beach Villa' türündendi. Odaya ayak bastığımız anda çok sevdik. Dekoru ve seçilen renkler ve mobilyalar çok hoştu. Odanın merkezinde kocaman pofidik bir yatak bizi bekliyordu. Manzaramız ise okyanus. Odanın terasından çıkıp bir kaç adımda denize girme imkanı çok hoşumuza gitti. Ayrıca odada da ayrı ayrı keyif yapmalık köşeler vardı.

Dediğim gibi odamızdan direkt denize girmek mümkündü. Bazı odaların özel havuzu veya jakuzisi de varmış.

Odanın diğer kısmında ise kocaman bir banyo ve giyim odası vardı. Banyoda hem duş ve küvet vardı, ayrıca bir de açık hava duşu vardı.

Adada toplamda 60 Beach Villa, 60 tane de su üstü villa yer alıyor.

Emerald Deluxe All Inclusive Resort konseptiyle hizmet veriyor. Yani, herşey dahil! Tüm öğünler yanı sıra alkollü içecekler de dahil. Maldivlerin ne kadar pahalı bir yer olduğunu düşünürsek bu konsept bayağı bi rahatlık sağlıyor. Bu arada öyle dandik herşey dahil de değil, yemekler gayet lezzetli ve kaliteliydi. Gelin size restoran seçeneklerinden bahsedeyim.

Aqua Restaurant

Aqua adadaki ana restoran. Burada büfe şeklinde kahvaltı, öğle ve akşam yemeği servis ediliyor. Büfe kocaman ve her damak zevkine uygun birşeyler olduğu kesin.

Beach Club Grill Restaurant

Burası benim favorimdi. Direkt sahilde, masalar kumda, bol bol deniz mahsülleri, daha ne olsun. Öğle ve akşam yemeği için açık ve A La Carte şeklinde. Özellikle öğlenleri çok keyifli ortam ve yemekler de çok lezzetli.

Amazonico Restaurant Güney Amerika mutfağı, Le Asiatique ise Asya mutfağı sunuyor. Kısıtlı vakit nedeniyle uğrama şansımız olmadı.

Sunset Pool Cafe'de gün içinde sahilin veya havuzun tadını çıkarabilirsiniz.

Akşam üstü çay saati ve ufak tatlı ve tuzlu atıştırmalıklar var. Gün batımına doğru ise Happy Hour esnasında yine ufak atıştırmalıklar eşliğinde kokteyl menüsünün tadını çıkarabilirsiniz. Hatta canlı müzik de oluyor.

Geceleri ise yine burada DJ performansı oluyor, kumda dans ederek günü sonlandırabilirsiniz.

Tabii ki otelde bir Spa, spor salonu ve kids club da var. Su sporları seviyorsanız motorlu/motorsuz bir sürü aktivite mevcut hatta motorsuz olanlar ücretsiz.

Bir diğer eğlenceli nokta, herkesin bir bisikleti var. Böylece adada rahat rahat gezebilirsiniz. Hatta mutlaka su üstü villaların olduğu iskelenin sonuna kadar gidin. Sonunda çok keyifli bir manzara sizi bekliyor olacak.

Emerald'ı genel olarak sevdik. Deniz'i mükkemmeldi ve Her Şey Dahil konsepti gerçekten bir rahatlıktı. Hem çiftler için hem de çocuklu aileler için uygun bir yer.

Fiyatlara gözatmak için tıkla

#oooblog #ooomaldives #maldives #emeraldmaldives #emeraldhotels #maldivesaccommodation #maldivesresorts #maldivlerdeneredekalınır #maldivlerdebalayı #maldivlerdehangiada #maldivler #balayıotelleri #balayıadası #balayırotaları #maldivlerotel

© 2016 by Out Of Office Blog. Proudly created with Wix.com