top of page
  • Writer's pictureElif Adali

Mauritius - Ile aux Benitiers, Crystal Rock turu

Otelimiz aracılığıyla tam günlük katamaran turu satın aldık. Önce yunusları görüp oradan da Ile aux Benitiers ve Crystal Rock etrafında snorkel ve yüzme keyfi. Katamaranda öğle yemeği de dahil.

Turu organize eden firma Croisieres Australes idi. Üç kişilik mürettebat çok sempatikti. Sabah erkenden transferimiz bizi otelimzden aldı ve yaklaşık yarım saat sonra turun kalkacağı iskeleye vardık. Oradaki insan kalabalığını görünce önce biraz tırstık. Tıkış tıkış bütün gün aynı teknede napacağız diye kara kara düşündük ancak neyse ki katamaran çok büyük ve 30 kişi olmamıza rağmen geniş geniş oturduk, yattık.

İlk durak yunusları görmekti. Ne yalan söyleyeyim biraz üzüldüm yunusların haline :( Meğer bir sürü tur aynı anda yunusların peşine düşüyormuş. Yavrucaklar korktu resmen. Eh Kadıköy vapurunda gördüğümüz yunuslardan çok da bir farkı yoktu. Bir daha yunus turuna falan katılmam.

Neyse ki sonra yunusları rahat bırakıp masmavi sularla çevrili İle aux Benetiers'e ulaştık. Burada demirleyip Snorkeling yaptık. Ekipman teknede mevcut. Biz Nemo'yu ararken barbekü hazırlanıyordu bile. Öğle yemeğimizi de yedikten sonra yelken açtık ve Hint okyanusunda süratle ilerledik. Bayağı keyifliydi.

Genel olarak gayet keyifli geçti, harika sularda yüzdük. O gün hava biraz kapalıydı ve biz de tentenin altında oturmadık. Akşama olsa da yoğurt sürsek omuzlarımıza diye ağlıyorduk. Bildiğin yandık :( Buranın güneşi biraz farklıymış aman diyim sakın güneş kremi sürmeden ortalığa çıkmayın.

Mauritius rehberinin tamamı için tıkla.