• Elif Adali

En güzel seyahat anılarım



Seyahat etmenin en güzel yanı bol bol anı biriktirmek. Tatil dediğin hemencecik geçiverir ama o güzel anılar hep aklında kalır. Bazen başına kötü birşey de gelebilir, komik birşey, saçma birşey ama geriye dönüp baktığın zaman hep bir tebessümle anarsın o günleri. İşte bu yüzden maddi kaynaklarımı seyahate ayırıyorum. İyi ki de öyle yapmışım, ara da aklıma bir an geliyor ve aklımda tekrar yaşıyorum ve mutlu oluyorum. Hani olur ya çocukluğunuzda dinlediğiniz bir şarkıyı duyunca içiniz bir kıpır kıpır oluverir, tam da öyle oluyorum eski seyahat fotoğraflarıma bakıp o anları hatırlarken. Hele sevdiklerinle seyahat etmek paha biçilmez. O anıları birlikte yaşamak aranızda farklı bir bağ kurmanızı sağlıyor. Geçende Burakla en çok aklımızda kalan, keyif aldığımız seyahat anılarımızı sıralamaya çalıştık. Liste çok uzun çıktı, ona bakarsanız hepsi çok güzeldi ama bazıları bir tık daha özeldi benim için. İşte benim Top 10 anılarım. Sen de en güzel anını yorumlara yazsana :)


Chicago'da caz

Sanırım bu en mutlu anlarımdan biri oldu. nedenini tam bilmiyorum ama sanki zaman yolculuğu yapmış gibi hissettim. Green Mill Chicago'da mutlaka gidilmesi gereken bir yer. Sırf bunun için tekrar gideceğim Chicago'ya.


Balayı

Sanırım en keyifli tatil balayı. Gerçekten çok iyi düşünülmüş bir konsept. O kadar yorgunluktan sonra ilaç gibi geliyor. Bir de bir sevgi pıtırcığı oluyorsunuz sorma. Mauritius yazım için tıkla.


Kapadokya'da ATV turu

Kapadokya'nın birbirinden etkileyici vadilerin arasından ATV ile turlamak çok eğlenceliydi. Daha güzel bir Evlilik Yıldönümü hediyesi düşünemezdim. Kapadokya resimleri için tıkla.


Bryant Park'ta boş boş oturmak

Evet aynen. New York!a ne zaman gitsem kahvemi alır Bryant Park'ta öylece otururum. Gelen geçene bakarım, şehrin gürültüsünü dinlerim ve sadece orada olduğum için mutlu olurum. Bu New York'un her köşesi için geçerli aslında ama Bryant Park'ı ayrı severim. Belki de biraz fazla Sex and the City izlemiş olabilirim :)


Phuket'te Rafting & ZipLine

Hayatımda ilk defa rafting yaptım hem de Tayland'da. Normalde bu tarz şeylerden korkarım. Tayland'da yağmur ormanın ortasında birşey olsa hastane bile yoktur, acaba personel eğitimli mi, ya ip koparsa gibi bir sürü senaryo geçer aklımdan ama bir daha ne zaman yapacaksın diyerek korkularımı bir kenara attım. Hep hatırlayacağım bir deneyim olacak. Yazı için tıkla.


Paris'te evlenme teklifi

Birlikte ilk yaptığımız seyahat Paris'eydi (yazı için tıkla). 8 yıl sonra aynı şehirde evlenme teklifi almak çok güzeldi :) Paris rehberi için tıkla.


Yunanistan'da minik teknemizle koyları dolaşmak

Corfu ve Paxos adalarında minik bir teknecik kiralayıp koyları karış karış gezdik. Harika yerler keşfettik.


Güney Fransa sahillerinde roadtrip

2015 yılında ilk defa Güney Fransa'ya gittik ve aşık olduk. Minik Fiat 500'ümüzle St. Tropez'den - Monaco'ya kadar 1 hafta gezdik. Minik minik köyler, koylar, plajlar, cafeler keşfettik. Yaptığımız en güzel tatillerden biriydi.


Miami'de günbatımı

South Pointe Park'da gün batımını izleyelim dedik ama buna hiç hazır değildik. Gökyüzü resmen alev alevdi. Bir müddet etkisinden çıkamadık. Miami rehberi için tıkla.


Bangkok'ta 61. Katta Gin Tonic içmek

Ben her zaman gökdelen, ışıl ışıl ışıklar falan öyle şeyler sevmişimdir. Vertigo & Moonbar'ın manzarası beni benden aldı.


© 2016 by Out Of Office Blog. Proudly created with Wix.com