top of page
  • Writer's pictureElif Adali

Kapadokya - Millstone Cave Suites

Updated: Jan 20, 2019

1. Evlilik yıldönümümüzü kutlamak üzere Kapadokya'ya geldik. İlk gecemizi Millstone Cave Suites'da geçirdik. Otele geldiğimiz ilk andan itibaren inanılmaz keyif aldık. her köşesi zevkle hazırlanmış ve sevgiyle tasarlandığı çok belliydi. Odamız (1003 numara) 'Deluxe Junior Cave Suite' tipindendi. Gayet geniş ve hoş dekore edilmişti. Yıldönümü sürprizi olarak her yer kırmızı balon ve gül yapraklarıyla süslenmişti :)

Otelin Milllocal adlı kendi restoranı mevcut. İster mağarada ister güzel manzaralı terasında kahvaltınızı veya öğle/akşam yemeğinizi yiyebilirsiniz. Biz otele akşam saatlerinde vardığımız için kendimizi hemen restorana attık. Menüde hem yöresel lezzetler mevcut hem de Hamburger vs gibi seçenekler var. Biz Erciyes Kebabını ve Hamburgerini denedik. Özellikle Hamburger pek güzeldi.

Gelelim, bana sorarsanız otelin en keyifli ve güzel kısmına: KAHVALTI. Kahvaltısı hakkında önceden de iyi şeyler duymuştum ve diyebilirim ki, yaptığım en keyifli otel kahvaltılarından biriydi. Hele hava güzelse terasta inanılmaz keyifli. En güzel kısmı saat kısıtı yok. İstediğiniz saatte kahvaltınızı edebiliyorsunuz, benim gibi uykucular için mükemmel. Ayrıca yok yok. İstediğiniz yumurta, meyve suyunu, kek, börek, peynir, pancake ne ararsan var. Herşey sizin hayal gücünüze ve mide boyutunuza kalmış :)

Geç bir kahvaltı sonrası otelin hemen yakınında yer alan Üçhisar kalesine çıktık. Bölgenin en yüksek noktası ve tüm Kapadokya'yı buradan görebiliyorsunuz. Ayrıca yaptığımız çılgın kahvaltı sonrası 250 basamak çıkmak iyi oldu :) Dönüşte ise tekrar otelimize dönüp terasında keyif yaptık. Genelde hafta sonları özel Şarap, Viski, Gin tadımı gibi keyifli organizasyonlar oluyor.

Biz çok sevdik, hiç ayrılmak istemedik açıkçası. Siz de odalar ve fiyatlara buradan göz atabilir siniz.